Search
  • Echolize Team

აუდიო თუ ვიდეო?

ვიდეო კონტენტი გააგრძელებს დომინირებას, თუმცა აუდიო კონტენტიც მკვეთრ ნაბიჯებს გადადგავს განვითარებისკენ


ვიდეო უფრო დიდ ყურადღებას იპყრობს და იზიდავს აუდიტორიას. ვიდეო კონტენტს ისეთი პლატფორმები აქვს, როგორებიცაა: Facebook Live, YouTube და IGTV. ცხადია, რომ ვიდეოს გამოყენება წარმატებული ტაქტიკაა მრავალი ბრენდისა და გავლენის შემქმნელისთვის, და ეს ტენდენცია სავარაუდოდ გაგრძელდება. ვიდეო კონტენტი ჯამში მოიცავს მოიცავს სამომხმარებლო ინტერნეტ ტრაფიკის 80%ს.

აუდიო კონტენტი ასევე ხდება პერსპექტიული ბაზარზე. აუდიო გავლენის მომხრეები საუბრობენ აუდიო ფორმატის და კერძოდ, პოდკასტების საშუალებით შექმნილ ღრმა ურთიერთობას. გაითვალისწინეთ, რომ ამერიკელთა 26% (73 მილიონი ადამიანი) ყოველთვიურად უსმენს პოდკასტებს, ხოლო პოდკასტების მსმენელთა 85% უსმენს თითოეულ ეპიზოდს მეტ-ნაკლებად.

როგორ მოვიქცეთ: პოდკასტზე სერიოზულად მუშაობამ შესაძლოა ბრენდები და მომხარებლები ერთმანეთს იმაზე მეტად დაახლოვოს, ვიდრე ეს აუდიო კონტენტს შეუძლია. ამ ურთიერთობებში ჩართვისას, დარწმუნდით, რომ ისინი ურთიერთსარგებლიანნი არიან. პოდკასტის აუდიტორია ერთგულია იმ პროდუქტების მიმართ, რომლებსაც ისინი პოდკასტის დროს უსმენენ, ამიტომ აუცილებელია მათ სწორი და სარგებლიანი ინფორმაცია მივაწოდოთ ბრენდებზე.


ავტორი:

გიორგი ჭანტურიძე


#podcast #videocontent #influencermarketing #customerrelationship #brandawareness

32 views

GET IN TOUCH

or just drop by our office at FABRIKA - 8 Ninoshvili Street

+995 551 633 223

giorgi

Find us on Facebook

© Influens Georgia LLC , company registration number 405194720, 73 Lvovi st. (office at 8 Ninoshvili), Tbilisi Georgia. All rights reserved 2020